Перейти до головного вмісту
Бокова панель
MoodleMoot Ukraine 2024
На головну
Більше
Українська (uk)
Українська (uk)
English (en)
Увійти
MoodleMoot Ukraine 2024
На головну
Секції та доповіді:
1 секція: Досвід впровадження і використання системи Moodle у дистанційному навчанні та мережній підтримці навчального процесу
1 секція: Досвід впровадження і використання системи Moodle у дистанційному навчанні та мережній підтримці навчального процесу
Категорії курсів
1 секція: Досвід впровадження і використання системи Moodle у дистанційному навчанні та мережній підтримці навчального процесу
2 секція: Розвиток системи Moodle. Створення і використання нових модулів Moodle, інтеграція Moodle з іншими програмними засобами
3 секція: Організаційні, педагогічні та методичні проблеми використання системи управління навчанням Moodle
Інше
Пошук доповідей
Пошук доповідей
Дистанційне навчання на базі вебсистеми Moodle: освітній простір та облік успішності
Викладач:
Шумакова Інна
Викладач:
Шумакова Інна
Ефективність системи Moodle щодо проведення екзаменів у формі тестування
Викладач:
Черненко Варвара
З досвіду адаптації LMS Moodle до особливостей організації освітнього процесу в системі післядипломної педагогічної освіти
Викладач:
Бігун Михайло
Засоби прокторингу при дистанційному складанні тестів у Moodle
Керована самостійна робота за допомогою навчальної платформи Moodle: досвід студента
Викладач:
Барна Ольга
Викладач:
Маланчук Сергій
Організація переведення університету з версії Moodle 2.7 на версію 4.1
Викладач:
Кротких В. Д.
Викладач:
Кротких Владислав
Підготовка студентів-медиків до складання субтесту «Біологія» інтегрованого тестового іспиту Крок 1 засобами LMS Moodle
Викладач:
Садовниченко Юрій
Проблематика оновлення платформи дистанційного навчання на основі LMS Moodle із забезпеченням кросплатформеності
Викладач:
Пащенко Богдан
Engaging Assessments: Leveraging Moodle's Forum and Glossary Tools for Deeper Understanding
Викладач:
Бодик Остап
The use of Wiki while Maritime English teaching on LMS Moodle
Викладач:
Yurzhenko Alona